Bliv medlem

Alle med interesse for religionshistoriske studier kan blive medlem af Religionshistorisk Forening.
Vi har medlemmer i såvel ind- som udland.
Som medlem af Religionshistorisk Forening støtter du op om den fortsatte opretholdelse og udvikling af det religionshistoriske fagmiljø i Danmark. Som hovedregel er foreningens arrangementer åbne for alle, men hvert år bliver der arrangeret særlige begivenheder, der er forbeholdt foreningens medlemmer. Såfremt der er udgifter forbundet med et arrangement, deltager medlemmer enten gratis eller til nedsat pris. Som medlem modtager du automatisk et abonnement på Chaos – Skandinavisk Fagtidsskrift for Religionshistoriske Studier. Chaos er grundlagt i 1981 og er i dag etableret som det førende religionsvidenskabelige fagtidsskrift udgivet på de skandinaviske sprog. Chaos er peer reviewed  og udkommer to gange om året. Foreningens medlemmer modtager rabat på ældre udgaver af Chaos og vil desuden blive tilbudt alle udgivelser, der udkommer i tilknytning til Chaos, til nedsat pris.
Religionshistorisk Forening har et samarbejde med vores søsterforening RELIGIO, der betyder, at alle medlemmer af Religionshistorisk Forening samtidig er medlemmer af RELIGIO, og derfor deltager gratis i RELIGIOs arrangementer.

Medlemskab af foreningen koster p.t. 350 kr om året.
Indmeldelse sker ved at sende en mail på adressen: relhistforening(snabel-a)yahoo.dk

HUSK AT MEDDELE DET TIL OS, HVIS DU SKIFTER ADRESSE ELLER MAILADRESSE.
Ellers vil du gå glip af vigtig information fra os, ligesom du ikke vil modtage Chaos.

Lukket for kommentarer